درباره ما

تامین برق عسگری  یک فروشگاه در زمینه تجهیزات برق صنعتی میباشد که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف کاری ما بر این مبناست که تمام نیاز های شما را در بخش تجهیزات و قطعات تابلو های برق که در دستگاه و ماشین آلات صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرد را تامین کنیم.

این شرکت با سابقه ای طولانی در این زمینه موفق به کسب نمایندگی برندهای معتبر در صنعت برق شده است و همچنین با عرضه محصولات برق صنعتی  که از کیفیتی بالا و قیمتی مناسب نیز برخوردار است، موفق به جلب رضایت تعداد کثیری از همکاران فعال در این زمینه شده است.


تامین کننده بیش از 800 فروشگاه در سراسر ایران

دارای نیرو های فعال و آشنا به بازار در تمامی حوزه های برق صنعتی

نماینده بیش از 20 برند ایرانی و خارجی


برخی از معتبرترین شرکت هایی که تامین برق عسگری پخش آنها را به عهده دارد عبارتند از:

هیوندا، اشنایدر، ال اس، ساسین، شوان، پارس فانال، میکرو، برنا، پارت

فردان، شیوا امواج، آتونیکس، امرن، فیندر،رعد و ...;.


احتمالا وقتی شما با درخواست های متعددی از طرف مشتریان خود روبرو میشوید شاید دغدغه ای در ذهن شما پدیدار شود که چگونه باید بهترین قیمت را از بازار پیدا کنید. دیگه نگران این موضوع نباشید!!!

تامین برق عسگری پخش کننده کلیه تجهیزات برق صنعتی و تامین کننده بیش از بیست برند ایرانی و بین‌المللی است. همچنین با داشتن نیرو های مجرب، فعال و آشنا به بازار، شما همکاران عزیز میتوانید تمام درخواست های خود را با این مجموعه در میان گذاشته و از بهترین قیمت های بازار بهره مند شوید.

از ابتدا نظر و سمت و سوی ما در جهت ارتقاء کیفی و خدمات رسانی مناسب به شما همکاران عزیز بوده و هست. همواره در پی آنیم تا با یاری حق تعالی بتوانیم گوشه ای از چرخ صنعت این مرز و بوم را چرخانده تا خدمتی هر چند کوچک به صنعت کاران پر تلاش ایران ارائه نماییم.

 

نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت را با ما تجربه کنید


به امید همکاری های موفق و بلند مدت

مدیریت مجموعه

مجید عسگری

توزيع کننده تجهيزات برق صنعتي